JellyPages.com

Thursday

..hari makan sedunia..

aku sebenarnya tgh lapo tahap petala kelapan..tgh tggu McDonald terhidang dpan mata je ni..dapat je sure aku bedal tnpa memandang alam sekeliling dah..lapo!!lapO!!lapoOo..

mmg la hari ni hari mkn sedunia aku tnpa hengat kesihatan diri..bfOre g hOspital teman mmber, aku da makan cucuk2 bebola udang ngn full cream milk dutch lady(aku tengah giler minum susu ni skang)..smpai sana dan settle kn ap yg perlu, aku rembat lak epal hijau..xsempat mkn epal, aku belasah eskrem raspeberry ngn chOcolate chip..sedap woOo!!! cafe hOspital tu mmg besh..giler rambang mata haku tgok mknn dia..layan diri siap ad western tuh..aku mula2 mmg xberniat nak membeli-belah..tapi..dah mmg termaktub yang kuat mkn adalah diri seorang cik aliya..sO,spagetthi dan mash potato pon selamat mendarat dgn jayanya dlm perut aku..spagetthi dia mmg perghhh!! (aku bkn penggemar spagetthi maka, sesape yg bjaya buat aku mkn bertambah atau memujinya dia mmg hebat)

dan sekarang aku da lapar balik..haish!! perut jenis apakah anda ini?? xpe2..sikit je lg prosperity burger, curly fries sama ayam tuh akan menyedapkan tekak anda..bertahan2!!

No comments:

Post a Comment