JellyPages.com

Sunday

my waterface drop by....

pagi semua..!!!

bersemangat bebenO aku pg nie,hehe..msti ah beb, suda mnjejak bumi penang terchenta..jumaat balik transit alor setar dulu then, terus ke changkat jering coz sepupu abah punya ank kawen..sdey taw lalu-lalang tp xsempat balik umah..dua hari idup yg berlegar ats highway..huhu..

meh nk gOsip sket..knduri tuh wat kt dewan sO, umah dia free ah..kitOrg pn g la umah utk mgambil hati tuan knduri..bkn maen ag nk hidang mknn byk2 dpan haku..aku mmg da hilang sifat2 malu da..xde satu minit pun aku tak mengunyah spnjg parents aku sebok dok bergosip sesama dOrg,haha..part yg paling best adalah apabila pak cik tuh dgn baik hatinya telah mengeluarkan ayt yg mnjatuhkn air muka aku..drop my waterface dowh babeh!!

"pak cik tengok kening ni mesti ramai peminat nie......"

hohOho..pak cik, kalau kengkawan sy dgr habes la imej sy pak cik..sminggu kena umpatan yg keji..aku pon tersipu2 la konon2 malu dpn tuh..adek2 aku toksah ckp ah..gelak cm kena rasuk setan da time tuh..haish!!



..wif my 'cOmay' dik ngah..

..3 dara in da family..


p/s: gmbr xchantek cOz mggunakan camera phone yg murah jek..

No comments:

Post a Comment