JellyPages.com

Tuesday

aku nampak...Allah beri...

assalamualaikum..


hidup yang tunggang -langgang. kucar kacir. weekdays yang terkejar-kejar. weekend dan hidup berteman buku.

buku?! ya, buku yang banyak berjasa sepanjang sebulan lebih dan bakal beberapa minggu lagi.

aku bukan cuba merungut *mata juling ke atas* ok!aku sedang mempositifkan diri..~~

aku penat. tapi aku bahagia. aku geram. tapi aku senyum. aku stress. tapi aku enjoy.

aku nampak tanjung rambutan. tapi Allah sediakan syurga dunia untuk aku.

aku nampak hari yang seksa. tapi Allah beri masa-masa bahagia.

aku nampak budak nakal muka mintak penampar. tapi Allah kurniakan rasa sayang mereka untuk aku.

itu nikmat yang Allah beri. maka, aku harus bersyukur.

syukur..syukur..syukur..syukur Ya Allah!!!~




p/s: entri dikala sendirian di makmal menghitung waktu untuk punch card..teheee~~!!




No comments:

Post a Comment