JellyPages.com

Sunday

..my pak cik..!! :)

assalamualaikum..

lama aih tak update blog..huu~~ rindu sangat tapi kalau dah rasa 24 jam sehari tu macam tak cukup area mana aku nak rembat waktu untuk hupdate kan?!

hari ni tak mau bising2 mengeluh pasai hidup yang tak tenteram tapi nak cerita pasal the best boyfriend i ever had..grammar-grammar ni aku ampun sikit belasah sesedap mulut aku jadi kalau salah tu buat-buat tak nampak ok!!

boyfriend ni bermaksud kawan lelaki bukan pakwe/balak/kekasih hati taw..~~

mana nak cari kawan lelaki yang boleh baik ngan aku macam aku dengan dia..maksud aku dari belah aku la kan. dia mesti la relax-relax ja. aku memang seronok kawan dengan dia ni sebab kepala dia pun jenis masuk ayaq jugak. kalo boleh sembang tu selalunya mesti nak bengong-bengong. dia pon jenis layan ja rentak aku so, memang buleh geng la kami berdua. tapi kitorang kawan ikhlas with no heart feeling!! dah ada awek pak cik ni..~~ haha..

kitorang dah kenal lama since aku masuk ipg ni..mula kat tagged pastu kat yahoo messenger then bawak ke friendster sambung pulak kat facebook sekarang ni..

mesti korang rasa cam ntah hape-hape je la motif budak ni dok cerita pasai mamat ni bagai..~

tapi aku nak bagitau, motif entri ni adalah sebab aku sayang kat mamat ni! ini adalah sebagai penghargaan sebab sudi dan boleh stay sampai hari ni kawan dengan aku. pak cik..sila terharu!!

hensem tak saya?! :D


pak cik..!! kawan dengan aku sampai kita tua boleh? haha..~

No comments:

Post a Comment