JellyPages.com

Sunday

majlis kahwin yang best .


sepupu aku sebelah abah kahwin ahad lepas before deepavali.
dan itulah punca kenapa aku tak beria suka nak balik kampung.
sebab family aku datang bangi. hehe.

linda and her husband, si pengantin baru.


adik ngah, me and sapura, sepupu kami.
amek berkat bergambar dengan pengantin. : p
well, aku dan si pengantin mempunyai umur yang sama.
tapi dia dah jadi wife orang sedangkan aku masih lagi tak matang-matang.
nasib aku belum sedia nak jadi bini orang lagi. [ececeh!!! statement nak gatal..~]


tiga anak dara ni memang tak boleh duduk diam.
keje nak berposing bergambar je.
tapi aku ampun sikit than adik aku dua orang tuh.
takde mood nak bergambar berlebihan hari tu.


adik ngah, my mom and my youngest brother.
sedondon mereka except budak kecik yang belakang tuh.
saje nak menyebok!


fokus gambar ni adalah pada bunga di tengah meja tu sebenarnya.
simple tapi sangat menarik. bunga hidup penyeri meja.
sebab takde meja yang kosong so, bantai snap even mereka sedang menjamu selera.
sorry abang Eddy! boleh terbantut selera anda dengan kami..hehe~

*************

aku paling suka tentang majlis ni adalah makanannya.
memang terbaik dari ladang!!

ada kambing bakar, coleslaw, mash potato, marshmallow celup coklat, kuih koleh kacang, kuih seri muka, buah-buahan, bubur jagung.

air pun tak nak kalah. air punch buah-buahan bukan sirap atau oren. ada pulak teh tarik ngan nescafe.

semua aku suka except kurang sikit kat part kambing tuh. itu baru side dish.
menu utama pon hebat. memang berbaloi datang kenduri ni.

^^

No comments:

Post a Comment