JellyPages.com

Wednesday

super sunday!




dah lepas baru nak terhegeh-hegeh update kan.


bukan setakat salah warna tema, muka aku buleh pulak jadi macam tuh. grr..~
btw, tahniah kak mira!


cik ayu invite me, zura and etie untuk pegi convo bakal kakak ipar beliau kat UPM. aku malas jugak la mulanya sebab macam nothing jugak pon aku dapat kalau pegi. tapi bijak je cik ayu ni umpan dengan ajak pegi ekspo buku area UPM tu jugak. terus aku cakap yes and bersiap.


kejap je kat convo nie. then, pegi ekspo pulak. semua buku adalah buku English ok!! dari bebudak punya sampai la orang tua. pilih je korang nak genre apa. best sebab dia macam buat kat satu dewan besar yang tertutup. so, selain dilimpahi dengan buku-buku, boleh lah tengok manusia-manusia bergelimpangan atas lantai sambil baca buku dengan family atau kawan-kawan.

lama jugak aku usha buku.. kesian kawan aku zura yang dok ikut je aku ke hulu ke hilir. tapi aku nak jugak beli buku, at least mesti ada satu bila aku keluar nanti. teruk betul perangai aku sekarang ni. akhirnya, dapat 3 buku jugak. yeay!!


ni adalah buku yang menarik hati aku. walaupun belum habes baca, rasa nak je recommend kat yang lain.


buku yang sesuai untuk aku. tapi sebab dah tengok citer tuh so, tak nak la beli.


hehe (^.~)

No comments:

Post a Comment