JellyPages.com

Sunday

#seafood yang mengecewakan.

assalamualaikum..~

rasa macam terimbas pulak detik-detik penghujung usia tahun 2011 dulu. aishh..kat Kuala Perlis ni jugak aku ngan family bertapak. masa tu sebab parents aku nak ke Langkawi membeli kelengkapan dapur. aku ngan adik-adik semua sepakat tak nak ikut sebab dah tau macam mana mak kalau shopping..hihi. kami cuma kirim sepam dua coklat buat penyedap anak tekak je. malamnya kitorang bagaikan lupa daratan menikmati makanan laut yang ada kat depan hotel. kitorang duduk Putra Brasmana Hotel sebab kedudukan dia agak  strategik. malam-malam boleh naik kuda menyelusuri jalan berdekatan , tu pun kalau korang tahan la bau dia. aku tak jadi naik pun sebab tak tahan bau aroma segar dia. tu tahun  lepas, tahun ni kitorang datang just sebab nak makan makanan laut yang akhirnya menyebabkan kami terdampar kekecewaan. mungkin kedai yang kitorang pergi tu tak sama walaupun dalam kawasan yang sama..grrr! kecewa gila kot walaupun impian nak makan seafood tu tercapai..redha je laa walaupun aku belasah gak sepinggan ketam tanpa belas kasihan. bangun pagi ni tiba-tiba mak cakap nak pergi Padang Besar..hoyeah!! terubat rasanya perasaan tu. hehe. jom shopping! i loike..~

No comments:

Post a Comment