JellyPages.com

Monday

kerja ohh.

assalamualaikum..~

permulaan tahun baru yang sangat positif. Alhamdulillah. rezeki Allah tu memang ada di mana-mana. walaupun rezeki untuk posting awal belum sampai, Dia bagi rezeki lain terlebih dulu. hehe. dah empat hari tak pakai title penganggur terhormat dah. sekarang  keje dengan kakak sepupu. keje yang insyaAllah memang aku suka sebab boleh bantu tingkatkan hubungan komunikasi aku dengan manusia lain. seronok bila dah kembali aktif macam dulu gerak sana sini dan tak terperap je kat rumah. lagi seronok bila adik pun kerja yang sama jugak so, ada la teman.

aku ada duit dengan takde duit sama naik je keinginan untuk membeli. nak-nak pulak kalau barang tu dalam kategori kawaii. eh..nak terloncat-loncat jerit keriangan rasa. habit yang tak dapat dielak sampai mak sendiri pun megakui perangai nan satu. haish.




tengok la betapa comelnya si kenit itu. haha. dia la reason utama mengapa selipar ini menjadi milik tuannya. sanggup pulak aku mempengaruhi adik aku untuk beli sama. even tak nak, lastly dia beli jugak. haha. terima kasih dik ngah. hadoii. aku memang boleh gila kalau tengok spesis-spesis comel ni melata dimana-mana kedai. grr..

No comments:

Post a Comment