JellyPages.com

Sunday

cerita kita.

assalamualaikum..~



kita pernah lalu pasang surut satu perjalanan bernama perhubungan. aku pernah jatuh. tapi tidak kau. lepas semua badai berlalu, kita masih utuh ada untuk satu sama lain. atas nama persahabatan. tapi kau ingat senang ke untuk aku? tiap kali bertegur sapa bergelak ketawa, pengakhirannya aku yang tenggelam dalam rasa. kau nak jugak main tarik tali walau kadang-kadang aku rasa kau sama saja rasa apa yang aku rasa. aku degil. pipit dengan enggang mana mungkin bersama even diorang sama-sama terbang. tapi aku tetap berharap. bukan sekali aku rasa bodoh. lepaskan semua yang lain untuk kejar kau. ini bukan cite Hindustan yang banyak halangan tetapi tetap bersatu dihujungnya. ini cite realiti yang susah untuk dimengerti. hingga lewat doaku terkadang aku berharap kita punya jodoh yang panjang. bukan atas nama sahabat. waktu lainnya aku terfikir untuk terima yang lebih sudi jadikan aku permaisuri hati. tapi aku tetap  aku. belum mampu. hanya berteleku di antara dua persimpangan. moga aku lebih relevan pilih jalan menuju masa depan. pfftt..~~

No comments:

Post a Comment