JellyPages.com

Friday

..selebet girl ever..

yea..bersesuaian ler tajuk post tuh ngan ap yg aku nk citer..

adik aku yg terchenta tuh acccident rabu mlm..nak xnak sbg kakak beliau maka, aku kena ikut abah pegi tengok beliau kt tmpt kejadian..dia call and ckp sumthing happen kt kaki dia..mmg nk cpat la abah tu..aku yg baru pas mndi ni trus berlari2 amek shawl ngan cardigan, rembat je laa..xdek masa nk pk2 lg..

di tmpt kejadian..ok..

time kat hospital..masa memula smpai aku relax ag..1..2..3..ok!aku malu giler bila tengok ap yg aku da pakai malam tuh..

omg!! gaya paling selekeh yg aku penah pakai keluar rumah selama 22 tahun aku bernafas..shawl aku x pin kn,pakai cmtu je..muka xbertempek pape melainkan tOner semata2..seluar track + t-shirt kuning yg terang ang2..cardigan gedabak!! termasuk croc pink yg mana semuanya x matching lgsg..adoyai!!

serious malu giler..!! rasa cam on the spot nak lari keluar dari situ..muka memang tebal berinci2 da mak oii..waaaa!!!

tp naseb baik la adek aku ok even bawah lutut dia terkoyak smpai nmpk tulang..dia kena cuci luka tuh kat hospital tiap2 hari before jahit minggu depan..dia tetap kena berterima kaseh kt aku..mandatori!! as a ganjaran aku telah memalukan diri sndri..huhu~

p/s: xdapat nk upload gmbr kt hospital sbb aku xsanggup dan malu nk tgok..huh!

No comments:

Post a Comment