JellyPages.com

Wednesday

cuti..cuti..

assalamualaikum..

grr..tensen aku tak boleh nak bukak certain2 blogger punya blog..ni sume sebab tangan aku la memandai pegi godek2 tukar pasword ngan alamat emel..pastu aku dah xhengat apa password..bengang ngan diri sendiri!!

emm..da lama aku tinggal blog nie. fb pon aku deactive. actually, aku bet ngan cik fatini azami selama 3 minggu nie sape yang dapat bertahan hidup tanpa kedua2 benda lagho tersebut..tapi masa datang umah aku ahad lepas, tetiba dia ngaku yang dia da bukak fb..cis!! yea2 je masa mula2..

ehh..cik fatini azami datang rumah i laa..~ sambil buat muka bajet cute~ haha..kebetulan je tapi best giler..dia datang dinner kat umah sebab my mom jemput..kecoh umah tu!

cuti nie selain membela lemak, aku belajar main game..sekarang aku dah pandai main game lawan2..adik aku yang kecik ajar aku, memang tengah giler main tekken sekarang..seronok jugak rupanya!! maju rupanya aku sekarang, da pandai main game! bangga kejap! haha..

aku tak sabar nak balik bangi!! sebab aku dah duduk luar bermula sem depan! yeay..~~

1 comment: