JellyPages.com

Saturday

hari bapa + i stalk ur profile

assalamualaikum..

tadi abah call bagitau yang dorang dah sampai umah..alhamdulillah!! mak ngan abah hantar cik aliya balik bangi! hee..~ semalam masa borak2 ngan mak abah dalam kereta tetiba keluar iklan hari bapa kat radio..abah terus remind kitorang yang esok hari bapa..tak payah tanya laa..aku ngan mak pon apa lagi, bantai gelak ah..pastu mak pon bebel2 sebab abah suka remind bila hari2 penting dia tapi hari2 lain dia bukan ingat pon..hahaha~

tapi hari ni siryes langsung xhengat pasal hari bapa tuh..even pegi alamanda tadi pon memang xbeli pape pon..adeish! sampai umah baru hengat tapi postpone dulu nak wish sebab nak kemas barang..aiseyh, terlupa teros pulak..bila abah call tadi baru teringat balik..hurm! aku pon dengan penuh perasaan malu teros wish kat abah sebelom dia end the call..

argh!! tidak2..boleh bilang bape kali aku cakap menda2 camni..aku memang loser tanpa bertanding..sebab tu la aku selalu mesej je kalau nak wish pape..sengal kan aku ni?!huu..~

tadi masa lepak2 ngan jiran bilik sebelah, cik mieza kasi kitorang dengar lagu I Stalk Your Profile..aku cam biasa la, lambat sikit tangkap..bila dah nak habes baru paham..pastu aku pon gelak2! nak taw sebab apa aku gelak?! bukan sebab lagu tu lawak or xleh blah tapi disebabkan stalking profile orang menjadi satu hobi baru aku..ekceli, xdela baru sangat..aku dah tegah dah diri aku tapi ubat penahan perasaan tuh tak cukup kuat gamaknya..ok! aku tipu..aku yang degil!

No comments:

Post a Comment