JellyPages.com

Monday

open house jiran sebelah rumah!

assalamualaikum..

semalam, jiran sebelah rumah buat open house. semua budak rumah aku bukan main bergaya sakan. yang tak pernah pakai shawl tetiba pakai pulak. aku pakai biasa je sebab malas fikir dan malas iron baju. lagipun rumah sebelah je, saruk jubah sudah. baju raya save untuk majlis kat maktab. hehe.

orang Pantai Timur rasanya jiran aku ni. sebab ada Nasi Dagang dengan Laksam dalam menu hidangan. memandangkan tak ramai tetamu time tu maka, aku malas nak fikir bab-bab malu ni sangat. aku bedal je apa yang rasa nak makan. ada jugak la part tambah menambah hidangan kat dalam pinggan.

bila dah bergaya semua haruslah ada sesi amek gambar bagai op? makanya, dengan perasaan malu yang kurang menebal plus semua jenis gila berposing dan bergambar, snap sekeping dua kat jalan depan rumah.





macam biasa..aku tetap malas nak upload gambar!! cukup la dua keping tu..

No comments:

Post a Comment