JellyPages.com

Sunday

aidiladha

salam aidiladha semua.
still tak lewat kan wishes tuh?!

aku bet mesti korang punya raya best kan?
even aku tak balik tapi alhamdulillah raya ni tak sia-sia.
rindu pada soto mak pun terubat dengan hidangan kat rumah lecturer.

aku beraya di alamanda kali ni.
korang ada?! takdekan?
mula-mula bajet teringin nak main bowling. so, bebudak ni layan je la niat aku tuh.
aku tak menang pon, dapat no.3 je. ok la tuh sebab saat-saat akhir banyak melongkang. menyampah jugak aku dibuatnya!

berdepan dengan bowling centre tuh ada kedai game.
ala, macam arkid untuk kau pergi lepak-lepak main segala game dengan member tuh.
aku pernah masuk dan aku teringin masuk lagi.
tapi sape je la yang nak temankan aku masuk tempat camtu.

hari ni aku berjaya masuk semula dengan member yang sporting plak tuh.
memang teruja dan seronok sangat, seyes!
tak tengok kiri kanan dah bila menjerit sebab menang.
childish sangat dah aku nih.
the best part bila etie ajar aku main satu game menembak.
best giler siot!! tapi aku main sekali je untuk tambah pengetahuan.
sebab aku kena guna 4 token untuk main sedangkan yang lain guna 1 atau 2 token je.
rugi pulak kalau main banyak-banyak kali.

dah siap main dan bazirkan duit tuh macam biasa la, mencekik!
bila dah kenyang dan puas exercise dalam acara berjalan pusing mall,
baru la fikir bab balik rumah.

balik rumah pun tak buat apa-apa pun.
bersenang-senang, usik-mengusik, gosip-menggosip sampai bosan
kemudian layan cerita 'hajar & aswad' kat tv.

the next stage adalah tidur.
ini harus okay! nak charge balik bateri yang dah habis guna hari ni.
oleh itu..tata semua!! :)

No comments:

Post a Comment