JellyPages.com

Monday

nak cium..~


kebiasaan masa cuti akan ada selingan dengan budak kecik.
yang suka buat kecoh dan bajet comel dalam rumah ni.
suka buat benda yang ntah-pape-mintak-semua-gelak.

maka, bila aku terpengaruh dengan si kecik
dengan aksi dan perkara yang annoying
maka sah-sah aku di offer dengan penampar 5 jari.

paling latest, main-main mintak cium gaya geli-geli.

"nak tium!! nak tium!!" [nak cium]

sekali dengan muncung ala-ala tapir tuh.
nanti tadah la budak kecik tuh pipi dia.
tak pun aku yang kena ready pipi.
pastu selamba badak je kata aku gatal.
cess..~

bila aku bosan kadang-kadang aku offer ayat tuh
kat adek beradek aku jugak.
semua dah gaya nak belasah aku dengan pandangan jijik.
haha..~~



moral : jangan terpengaruh dengan si kecik.

;D


No comments:

Post a Comment