JellyPages.com

Saturday

si budak tamak.

assalamualaikum..~

hello people! eceh. bukan main. sekarang ni sedang bertarung dengan masa. banyak keje nak kena setel bersama kesayangan baru, encik AR! ahh..aku benci kau. tapi terpaksa berpura-pura seperti dilamun cinta. demm.

tapi aku time sedang sibuk bercinta la nafsu dan akal membuak-buak buang tebiat. time ni la sibuk nak ajak orang sana sini keluar makan lepak-lepak, pergi jalan-jalan shopping sini situ dan mau buat itu ini. haish. kau bajet encik AR kau tu senang dijaga? memang nak mampus la jawabnya.

disamping encik AR, ada dua tiga project yang aku sedang sibuk fikir-fikirkan. project untuk masa depan.  satu dah jalan and sedang berdebar menanti feedback, satu on the way and the other one masih dalam draf perancangan. semoga niat murni aku ni akan dipermudahkan Allah s.w.t. amin!!  nanti bila dah sampai seru aku nak bukak cerita, ada la entri dia. hehe.

dalam masa yang sama, kegilaan aku terhadap trend membeli-belah secara online juga mencanak-canak naik. tabiat tak bagus ni. habis duit aku dikau kerjakan. mentang-mentang hanya perlu menekan-nekan isi si tikus terus mampu miliki barang idaman, macam orang gila la kau kan. sekarang ni tengah tunggu barang-barang sampai ke rumah. tak sabar nak bergaya walaupun dah hampir papa kedana. oh pama! i think i love you more today. ;p you have my account number already right? wink*

juga  angan-angan aku mau ke seoul garden, mau try kedai-kedai makan best, mau pergi picnic, mau main baseball dan mau mau lagi..banyak. tapi masa pulak tak ada. cis.. kau ni tamak betul kan? semua benda kau nak buat, semua benda kau nak try. rasa dah mampu sangat kot handle semua perkara.


 #walaupun aku tamak tapi aku rasa mau positif. bhahaha.

No comments:

Post a Comment