JellyPages.com

Saturday

hopeless romantic dream guy

ceh~ nyampah betol aku..ada ke patut chat ngan aku semata-mata nak suh aku tengok videO buah hati dia buat..hampeh punya member..saje jer menaikkan tahap kejelesan aku sebagai gadis single..haish!!

tapi aku confuse camne la bebudak ni buleh tersangkut ngan mamat2 yang giler ah hopeless romantic dream guy..aku confuse lagi, mana dorg blaja menda2 gitu ea??kalau takat jenis cam aku yang xpandai menda nie, taw la blaja dari movie2 jer..dOrg pun sama ke??musykil2~
cuba la sape2 yg taw explain kat aku jap..curios neh~

ke sebab bila in love sume menda pun jadi lain macam?menda yg xpenah2 buat tetiba terbalek..tahap kreatif pun meningkat dengan mendadaknya..tapi xsemua la kan..ada jugak yg biasa2 jer..plain and setakat buat menda yg biasa sangat as a couple..owh~mmg membosankan kadangkala..

uish~tetiba messed up kepala dgn menda xpatut ni plak..huhu..tidak2!!byk menda lg yang nk mengisi ruang2 kosong kat otak aku..sila kosongkan ruangan menda2 xpatut cik aliya!!!~ =p


p/s: aku suka guna ayat sesedap mulut aku je nk sebut makanya, jika ada perkataan yg buat korang tertoleh dan terpaksa buat critical thinking sila abaikan yer..ngeh3~

No comments:

Post a Comment