JellyPages.com

Monday

praktikum: hari pertama cikgu aliya..!

meh dekat2 sikit org nak citer nie..~

arini asenya sume budak2 institut pendidikan guru semester 5 nervous-tension-happy sbb menjalani praktikum untuk pertama kalinya..wahaha~xcakap orang ah sbb aku sendiri pun sama jer..tp alhamdulillah,kira bersyukur sangat la even aku dapat sekolah yang jauh tp memang sempoi habes ah warga2 dia..cikgu2 mmg baik jer and nampak cam down-to-earth punye pattern jer sume..budak bkn main nak cute2~ tapi mmg nasib la aku ngn partner dapat budak baik punya nakal..aiseyh,aku mmg banyak jodoh sggh dgn golongan budak2 nakal dan aktif lain mcm sket nie..aku mmg xde gmbr nak share utk arini sbb 1st day kOt, xkan ah dah nak buat onar dok posing2 gedik depan kamera bagai..esok2 kalau aku rajin plus banyak masa terluang aku update ler apa yang patut kat sini..sesape yg rasa nak asah skill drifter dia buleh ler sesangat join haku and partner ~ jalan baik punya dari sini nak ke sekolah..giler bengkang bengkok sepanjang jalan..aku xde la kesah sangat sbb bukan aku pun yang kena drive tp wajib la ngucap dulu pepagi buta tuh..hehe~

emm..tapi tu sume kira sekali imbas utk hari pertama nie..maybe xjugak betul dan xseperti apa yang dianggap..ngeh3~

p/s: nervous utk hari2 seterusnya..

No comments:

Post a Comment