JellyPages.com

Thursday

praktikum: third day..

pheww..~~

berakhir suda satu hari yg mencabar..mencabar??mencabar la kot..utk aku laa~

arini aku xkena ngajar sO, keje aku adalah membantu partner mengajar..even x ngajar pun penatnye nauzubillah..sama naik dgn org yg ngajar..besa la bebudak prasekolah ni mna nk mkn saman..buleh kurus cekgu ni haa lama2 ngan kOrang,budak2 oii..!!

part paling xkan aku lupa arini adalah bila mana dengan penuh ke'slumber'an sorg student tetiba dtg duduk tepi aku yg sedang lepak sembang2 tepi longkang dgn sorang student, tnya aku dengan penuh 'hemahnya'..

"akak, akak ni sape"..(baca dgn nada sengal ea..)

pergh..!!sentap beb..~ mentang2 la aku ni xde rupa cam cekgu tapi beragak ah adik oii..akak pakai name tag kOt..huk3~

tapi overall utk arini adalah..PENAT!! memang penat smpi aku ngan partner dua2 tumbang bila sampai bilik..hik3..~


p/s: sekolah ni sgt punctual dgn waktu baliknya..hee~ mmg sekolah idaman ah..=)

No comments:

Post a Comment