JellyPages.com

Friday

..big bro cOnvo + date with sweet couple..

assalamualaikum..

selasa lepas adalah majlis konvokesyen abang long a.k.a encik hafizi kamarudin..kalau mereka2 yang rapat with me for sure kenal sape beliau..tapi for those yang tak, mesti confuse cOz everyone know yang aku ni anak sulung..emm,camne tu? hahaha~ buat la critical thinking sampai naik uban tuh ea..

fine! meh aku gitau korang..abang long tu adalah boyfriend kepada ayong aku iaitu mish aryu..haish! mesti pelik lagi kan?! gOdek la sendiri entry2 lepas kalau nak tau pasal ayong nie..aku kan mmg suka2 hati je cop orang as family tak rasmi aku..plus abg long ni tak kesah, lagi menjadi2 la tahap keperasanan aku sbg adik beliau..hee~

ehh..banyak pulak aku bebel..moh tengok gambar dulu laa..

encik hafizi kamarudin a.k.a abang long..^^
maaf..gambar terjambu sikit!


..abang long and ayong..


that sweet couple..=p

muka bosan abang long kena hadap hobi aku and ayong
tapi bila aku tanya xnak ngaku..huh~



hehe~ masa gi PICC tu aku ngan ayong sempat la jumpa family abg long..ngeh3! aku besa2 je tapi ayong mmg la nervous! jumpa mak mertua kn..~ then kitorang pegi bergambar kat taman depan dengan PICC..ala, gambar2 kat atas tu la tempatnya..pastu g teman abg long makan..hantar jubah balik kat PICC then pergi kajang cari tiket abg long..pastu sweet couple bawak adik kesayangan yg gedik ni g makan kat taman warisan, putrajaya.. [ sebab aku je yg xpenah g makan kat situ..mencik!!]..disebabkan hari sudah pun malam maka, aku dan ayong dihantar balik oleh abg long..the end~~

siyes best!! bukan senang nak feeling2 ada kakak ngan abang..ehem!! ayat yg sebenarnya adalah..bukan senang nak mengacau daun orang berdating..haha~~ mintak maap sume..lain kali bawak saya lagi ea..~


p/s: adik aku pun dah nak kOnvo 9/5 nie..aku je yg tak konvo2 lg..huu~ Y_Y

No comments:

Post a Comment