JellyPages.com

Wednesday

bila hati bicara..

assalamualaikum..


entry ni more kepada kata2 nasihat daripada someone yang aku appreciate sebab hadir dalam hidup seorang aliya sebagai pendorong aku untuk banyak berfikir pasal diri sendiri*malu sekejap*

kita asyik fikir masalah hubungan kita dengan A..macam mana nak go on hubungan dengan si B? macam mana kedudukan hubungan kita dengan C? tapi kita selalu lupa dengan hubungan yang lebih penting daripada itu..hubungan yang lagi penting dari sibuk2 layan perasaan tentang orang yang confirm2 belum tentu akan stay dengan kita sampai the last time..*pekup muka sambil geleng2*

hubungan kita dengan Allah..

hubungan kita dengan Rasul..

hubungan kita dengan ibu bapa..

and the last but not least, bila nak buat sesuatu tu sila la rujuk dengan encik/cik akal dengan dipandu oleh tuan iman..bila terlalu ikut perasaan sangat kesan dia memang superb kasi korang tekanan dan emo2 bagai macam aku ni hah..*pekup muka sb malu*

pesanan terakhir beliau:
mungkin org lain bncikn anda...tp awk kna igt...Allah, Rasul dan ibu bapa awk snantiasa sygkn awk...jgn mlu2 atau segan2 nk rujuk mereka...
*copy paste sb malas taip*

respons lepas baca:
aku rasa sangat malu..sangat! dan sangat!!
baca balik and balik..~ air hujan turun 3 minit.stop.baring.tido.
hari ni baca balik and aku dah boleh positif kn diri..


terima kasih..~~




encik genesis..~
saya suka la kat awak..
saya suka tengok muka awak yang icy giler tu..
mata awak yg tajam but looks innocent sometimes
gaya awak yang cam gagah perkasa
part paling best ialah rambut awak yg sangat cOol
kyaa~~ muka pencahayaan agung! *pengsan 3 saat*


p/s: sila abaikan perenggan bahagian bawah..sebab lama sgt dok fikir nak tulis, mula aku merepek dah!! kalau insaf 30 minit mesti aku merapu balik sejam..hik3!

No comments:

Post a Comment