JellyPages.com

Friday

Dalam Mihrab Cinta

assalamualaikum..

semalam sembang ngan encik hazrie and dia tetiba cakap dah tengok movie Dalam Mihrab Cinta..uish!! agak jeles la sebab aku memang nak tengok tapi belom kesampaian..malas rasa nak baca novel dia sebab ada sampai dua volume kot lagipun baik aku baca nota2 lagi berfaedah..aku ni kalau dapat novel ni karang mula tak bergerak dah..xboleh2!!

aku pon tak tau dari celah mana tetiba masuk kelas hari ni aku dengar kawan aku sebut pasal citer tuh..rupanya dia ada citer tersebut..waaaaa~~~

aku pon hambek memandangkan tengah on lappy time tuh..sebab arini aku ngan partner kena bentang pasal teori kekecewaan-agresif dalam sukan..sebab hari tu aku tak alert yang presentation tu takde pasal teori ni..mana taknya, aku tak tau nape tetiba boleh wat sleep running lepas maghrib xmau bangun2 bawak ke subuh..cis!!

aku dengan Cik Fatini Azami memang sangat teruja nak tengok citer tersebut..hOi aliya!! giler tak sedar diri yang awak tu tengah exam..adoyai~

balik bilik masing2 on lappy..sebab aku lupa amek portable music aku yang selalu wat jadi speaker tu..cik vostro ni pulak sound dia alahai slow bebenar..aku sendiri nak dengar lagu aci sumbat earphone atau headphone je..


wahh..citer ni sweet, bermakna and tacing laa..Cik Fatini sangat berminat nampaknya, siap goOgle kot..teros nak dengar lagu and usha pelakon2 dia..

encik hazrie kata biasa2 je, cik aliya kata best je..better than Ayat-ayat Cinta and Ketika Cinta Bertasbih..besa laa, semua orang kan ada pandangan masing-masing..gender memainkan peranannya di situ,haha..perbezaan melalui budaya..

kitorang nak tengok pulak citer Perempuan Berkalung Sorban pasni..huu~~ sape ada?!




p/s: aku sangat suka dengar lagu 'mahar cinta' lately..rasa cam inspired by the words! o.O
abaikan cik aliya sengal ni..~~

No comments:

Post a Comment