JellyPages.com

Monday

dia yang memberi keyakinan..

assalamualaikum..

hari ni aku bangun awal so, banyak masa lagi before bertolak pergi sekolah..tetiba rasa cam nak menconteng muka dengan alat mekap..saje je menggedik di pagi hari!!

ala, bukannya beria pon aku mekap takat letak eyeliner, eyeshadow ngan pakai lip balm je kot..tu pon dah kecoh bebudak ni siap dok perli2 aku..

"..apesal mata ko lebam.."

"pakai blusher ke?".

"eh..pakai eyeliner ea?".

dah tu siap bantai gelak beramai2..kecik hati doe!!~ huh..

dah lama kot aku tak sentuh menda2 tuh..padahal dulu aku tak penah pegi kuliah atau outing tanpa calit eyeliner, bedak ngan lip balm..wajib biar lambat mana pon aku! tapi sejak aku try berubah, aku jarang dah sentuh menda2 tuh..bahkan ada barang mekap aku dah sedekah kat yang berminat walaupun baru beli dan pakai hanya sekali dua je..~huhu..

tak kesah la apa dorang nak kata..tapi aku nak kongsi apa yang memberi keyakinan buat aku hari ni..hehe~~


..maybelline colour bloom lip balm..
pink rose


lebih kurang camni la hasilnya

cantik..!! i like..~

even balm dia dah kering tapi still korang punya bibir pinky lagi..

ok! tu je aku nak cakap..tata~~

No comments:

Post a Comment