JellyPages.com

Saturday

..our date..

assalamualaikum..

hai people! hari ni menjejak kaki ke Casa Mekar terchenta..semalam one night stand di rumah suami di Desa Baginda, haha..oke! jangan tertipu semua..saya masih cik dan belum bergelar puan..

sebelum ni kan ada post pasal keluarga besar saya tapi tak complete..oleh itu adalah seorang hamba Allah ni tak berpuas hati sebab beliau takde dalam list..awak! ni entry khas untuk awak ea..~

ini adalah antara yang sempat di'snap' semasa keluar 'date' bersama satu lagi pasangan 'hot' kelas..hee~~

dia + saya = ketua kuliah dan cik setiausaha


our couple ring..!! idea beliau ~


a gift to remember.. + beliau mengambil kesempatan!


well. ini adalah first time kitorang skinship..! naturally with each other..haha~ oke! we're not lesbo peeps! suka berhiperbola ketika bergurau senda..

beralih ke gambar seterusnya..!

oke! agak buang tebiat untuk aku berpakaian begini di hari2 lain..baju tu adalah pemberian my beloved mom and i like it so much! tudung tu adalah hak milik cik umie..aku rembat sebab aku hanya bawak satu tudung masa pegi rumah dorang..seriously, aku selesa pakai tudung tu! dan aku sememangnya pernah menyatakan hasrat untuk bertudung labuh..and here it goes..~

pada yang tak boleh terima kesucian aku ketika bertudung tu mintak maaf la ye..haha~ korang boleh slow2 belajar terima kenyataan tu dari sekarang. sebab aku rasa cam teringin nak bertudung camtu.muahaha.doakan aku! =)

1 comment: