JellyPages.com

Friday

..tak perlu kau susah hati..

sape yang dah dengar lagu baru Aliff Satar - Lelaki Seperti Aku, sila angkat kening tinggi-tinggi..!!

hee..~ aku tengah layan lagu nie..punya la berzaman aku cari baru hari ni jumpa, aiseyh~~

aku nak kongsi part yang aku suka kat lagu nie.. :

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi pacarmu

tak ke korang rasa lirik tu inspired, supaya kita tak terlalu mengharap dan terus berharap pada seorang lelaki sebab sebenarnya kita ada banyak pilihan kat luar sana?!

ke aku sorang je yang rasa camtu sebab aku bukannya pandai nak interpretasikan ayat yang tersirat-sirat ni..hmm??!



ok! tu je aku nak cakap..tata~~

1 comment:

  1. Maka tak perlu kau susah hati
    Banyak lelaki yang bisa kau pilih
    Untuk kau jadikan sandaran hati

    Maka tak perlu sedu sedan itu
    Jangan sampai kau rendahkan dirimu
    Memaksa aku menjadi pacarmu

    ReplyDelete