JellyPages.com

Tuesday

guru pembimbing..

assalamualaikum..

aku tebiat dah gamaknya online tengah2 sibuk dok buat rancangan pengajaran slot (rps) untuk budak2 satria ter'sayang' tu..siyes cakap, dalam banyak2 preschool yang aku penah pegi..budak2 ni adalah yang paling mencabar tahap kesabaran aku..grr..~ dah la aku still dalam mode selsema, batuk dan demam sampai hilang2 suara aku dok ngajar dorang..aiyooO!!

masuk part guru pembimbing pulak..pergh!! memandangkan aku kena mengajar arus perdana selain major aku maka, aku ada dua guru pembimbing..untuk preschool aku dibimbing oleh cikgu Azura manakala untuk subjek pendidikan jasmani tu aku dibimbing oleh cikgu Khusyairi..

cikgu Khusyairi ni bujang ag..haha~~ tapi aku bukan nak kata la..dia punya kerja memang tip top!! oleh tu aku dan cik Fatini Azami pun perlu berusaha keras untuk mencapai taraf yang dia nak..cikgu Azura pun lebih kurang..aku rasa dia letak tinggi sangat expectation kat kitorang..padahal kitorang ni bukan main biasa2 je..

cikgu Khusyairi ni memang aku tak nafi la kemas dan handsome orangnya..kalo tak, takdenye partner aku dok feeling2 sorang..haha~ tapi aku ada sedikit masalah la..sebab dia kalo cakap memang jenis tengok mata..aku memang lemah la bab2 guys dok buat eye contact ngan aku even untuk benda yang penting..oleh itu, ada la sikit rasa tak selesa so, aku banyak tolak partner aku untuk settle apa2 hal ngan dia..hee~

cikgu Azura ok je..banyak gak tolong aku kawal kelas tu yang sentiasa tak terkawal bawah aku..kuang asam la bebudak ni..time aku ngajar, bukan main banyak cakap, waktu cikgu dia elok je dengar cakap..cis!!

ok, tu je nak cakap..tata~~ =)

No comments:

Post a Comment