JellyPages.com

Sunday

My first 2012 day.


assalamualaikum..~

selamat tahun baru 2012 si manis dan si tampan semua!

apa je program di hari pertama tahun 2012 ni?

bershopping sampai lebam? berjalan sampai longgar lutut? takde apa-apa?

whatever yang korang buat hopefully buat korang happy oke. as for me, aku sambut tahun baru dengan mengemas rumah. ececeh..bunyi dah macam anak dara good-good je kan. eh..harus lah kan? 

sebenarnya aku balik awal ke bangi terchenta ni dan disebabkan itu, aku merasa sangat bertanggungjawab untuk kemas rumah bagi pihak housemate-housemate yang lain. lagipun, aku memang takde kerja nak buat pun. dapat la exercise sikit-sikit sambil bersihkan rumah kan? kata nak kurangkan lemak-lemak tersayang! hee..

apa yang menarik untuk hari pertama ni adalah entri sebak-sebak terharu dari cik adik sayang iaitu tya. ouch! touching oke..aku ingatkan kau hanya tahu kutuk aku je. yela..aku kan kadang-kadang perangai macam budak-budak,takde perasaan pastu skema la pulak kan. harus la bangga bila kau nampak sisi emas aku. rupanya takdela teruk sangat aku kat mata kau kan? berair jugak la mata aku ni. tapi bukan sebab entri kau tu tapi sebab mata aku yang bengkak ni hah. adoi! 

anyway, tanpa entri tu pun ayong tetap sayang kau oke budak comot!

and you know what peeps.. my mom had a blog at last! pewwiitt! setelah bising-bising mintak aku buatkan blog akhirnya hari ni dia dapat apa yang diidam-idamkan. boleh tahan jugak impak aku berblog ke atas family aku. ish3.. tapi aku galakkan dorang berblog sebab tak semua benda kita boleh directly bagitau orang lain dan sometimes bila kita tak dapat luah sesuatu pada orang maka, blog boleh dijadikan tempat mengadu. cewahh..~

last but not least,
for the rest of you out there..jom tingkatkan prestasi dan tambah lebih banyak kemanisan dalam diri. :D


No comments:

Post a Comment