JellyPages.com

Tuesday

#nobody can hurt me without my permission.

assalamualaikum..~

manusia ni kadang-kadang memang menyakitkan hati kan? bila kita cakap elok-elok. tanya elok-elok. selamba je dia nak membengangkan rasa hati kita. kalau aku pun cakap maki-maki, sumpah seranah atau tengking-tengking memang sesuai sangat la kau nak balas dengan gaya tak sopan. hampas punya manusia. kalau kau ada perasaan 'terasa hati' tu, aku pun ada. ingat aku robot-tak-berperasaan ke? kalau aku boleh dengar walau tak tekun mana apa kau nak cakap, merapu, merepek apehal kau tak boleh?

mentang-mentang aku diam-diam je bila kau buat perangai, tak payah la nak rasa bagus sangat. kau ingat gunung berapi simpan lava berbuih-buih tu dia tak meletup ke? try la go on sikit lagi bagi aku sakit hati, nanti aku bagi hadiah istimewa punya. promise!

bosan betul mengadap manusia macam ni. rasa nak buat je double payback macam mana dia buat tuh. bila tunjuk kita pun pandai kurang ajar mungkin manusia lain akan pandai respek perasaan kita. dan sila take note ok wahai manusia. nobody can hurt me without my permission. thanks Mahatma Gandhi for your brilliant quote. so, next time will be only a lesson for you if you try to hurt me more. i won't give you a single minute to bring me down anymore. fighting!!




p/s: menyakitkan hati tu tak seronok langsung rasanya, ok!

No comments:

Post a Comment