JellyPages.com

Saturday

Penuh semangat.

assalamualaikum..~

pagi ni bangun dengan penuh semangat. dalam otak dah fikir macam-macam benda yang nak completekan hari ni. adakah tidur yang cukup semalam telah merangsang kewajaan semangat aku pada hari ini? atau kerana aku tidak terlanjur meneruskan waktu bermalasan di atas tilam? for what ever reason, alhamdulillah.

bila bangun pagi-pagi dan kau rasa bersemangat untuk jalani hari dengan kegembiraan pasti hari tu akan rasa seperti awesome! dan kau takkan merungut-rungut serta tidak tanamkan niat yang tak baik. tapi kalau kau bangun dengan perasaan malas, sumpah kau akan rasa macam another day that mess up with my life.

dan satu lagi perasaan kecintaan aku adalah apabila mood rajin aku tiba-tiba menjengah..fulamak! masa tu rasa macam kau bagi la apa jenis kerja atau household, for sure aku akan buat diam-diam tanpa banyak soal dengan perasaan yang tenang. even rasa letih lepas tu, aku akan rasa berbaloi. walaubagaimanapun, aku still ada mood di mana aku hanya nak bermalasan di atas tilam sepanjang hari dan tak nak buat apa-apa. dammm!! hari esoknya mula penyesalan datang berganda. cehh..~




No comments:

Post a Comment