JellyPages.com

Tuesday

..hari cik mata panda yg cam hampagas..

pale aku ase pusing2 da..mata berat2 ala gantung anak tapir dua tiga ekor..badan for sure ah letih gilak..tangan nak menaip pun cam lemah2 gemalai je..ase cam nak buat aksi jatuh pengsan xmo bangun2 sampai putera kayangan mai angkat..wahaha..mengOng x aku??

aku memang penat gila kot..tido lewat seyes giler malam tadi..sejak dua tiga menjak nie..aku rasa xterurus betol..!!ohh..aku mahu zaman kegemilangan aku membuat jenayah dan onar di maktab..huk3..

ko jangan tanya aku g ngajar camne arini..ngantuk Ya Allah!!rasa cam nak ajak je budak2 tuh baring kunun2 buat aktiviti berimaginasi..pastu tido smpai bengkak bijik mata baru bgun..haha..lingkup anak orang!..

nasib bebudak ni menunjukkan keterujaan dengan aktiviti mancing2 ikan haku..kalo x, memang aku nanges ah depan2 dorang..huhu..padahal setiap masa dorang xdengar cakap tuh aku ase nak nanges je kuat2..haha..mereng la aku ngan budak2 ni lama..!pengalaman jaga budak ngan mengajar budak2 memang jauh gila ah beza dia..

cikgu xlarat!!cikgu penat!!dan cikgu mahu berehat!!

tOlong laa...!tolong laaa....!!tolong laaaaaaaaaaa..!!!!!


p/s: [korang ada penah xtengok cikgu yg buat sesi pembelajaran pakai aci main game komputer..??ohh..aku la tuh!gila pay attention budak2 tuh..kwanghasam betoi..!!gedix siot memilih..]

2 comments:

  1. he he he.... bila dah beri kebebasan itu la jadik nya. Biasa la budak2 kan

    ReplyDelete