JellyPages.com

Thursday

..what a nice day..

assalamualaikum..

ohh!saya rasa cam berbesar hati dan kembang2 bangga ala gedik gitu..haha~

what a nice day i have today!alhamdulillah..thank you Allah!!

hari nie preschoolers buat onar cute yg buat cikgu rasa kembang2 kejap!as usual i kalo nak amek kedatangan sure i pakai format angkat tangan and say 'saya'..buleh budak2 nie angkat tangan and cakap "saya cikgu aliya chomel"..gulp~ fine!!sorang je..tetiba yang lain pun ikut bila nama dipanggil..ciss!ciss!!korang telah menjatuhkan air muka cikgu depan guru prasekolah korang!!even cikgu rasa teruja tapi merah rasa muka cikgu tengok guru u all sengih ok! and u know what..they do repeat that thing again and again lol today! huh~

hari ni gerkO last..and for the first time i'm being with PBSM punya uniform. WHOA!! aku ajar bebudak ni ikatan buku sila and how to ikat the kain anduh untuk patah tangan..ohh,bangga dengan diri sendiri even x confident mulanya..~ giler kau!!satu sem da kot aku tinggal and memang x polish langsung ilmu2 tuh..naseb baik arini terang hati masa kak azie ajar!!fuhh~ cepat je i tangkap how to do that stuff..lega2! xjatuh la air muka i depan guru2 penasihat dia..hehe~

balik sekolah and bukak lappy..checking facebook and blog..jeng3!!i got a big suprise..~

giler kentang kot..!!xpercaya ngan mata sendiri mula2..ok!ok! i percaya balik..wow!!featured dalam blog pinky momma, hohoho..quiet and khusyuk baca entry..then, sengih menarik piggir bibir hampir2 ke telinga..wahaha..rasa nak gelak gOlek2 pun ada..giler hape aku yang ntah-hape-hape buleh dapat special entry dari blog famous amos cam dia..thanks a lot kak!! u made my day..!!

check my facebook..ohh,thanks awak!! sudi melayan kegilaan dan childish part of me..~ terharu and malu2..haha..lain kali layan lagi ok! tapi xyah nak feeling2 awak tuh macam genesis si buah hati saya..!

ohh! ohh!! a big thank you sending to all of u full with a bunch of my love..hee~see..! how come i xkembang2 bangga hari nie..=)

No comments:

Post a Comment