JellyPages.com

Tuesday

..ketika cinta memanggil..


Ada tiada rasa dalam jiwa
Rindu akan memanggil-Mu
Karna setiap jiwa t'lah bersumpah
Setia hanyalah kepada-Mu

Bila cinta ada di dalam jiwa
Wangi bunga dunia tanpa nestapa
Segala yang dirasa hanyalah Dia
Hati 'kan memuja hanya pada-Nya

Ketika cinta memanggil
Gementar tubuhku
Ketika cinta memanggil
Hangatnya nafasku
Ketika cinta memanggil
Menderu sang rindu
Ketika cinta memanggil

Rindu... rindu... rindu qalbu
Memanggil-manggil nama-Mu
Seperti terbang di langit-Mu
Tenggelam di lautan cinta-Mu

Bertabur qalbu yang rindu
Melebur menjadi satu
Bagai menari diiringi pelangi
Ketika cinta memanggil

ohh..i fall in love with this song!!siyes punye jatuh chenta..~ (^_~)

hek eleh,lupa pulak yang aku ni mmg mudah jatuh hati pon..yo2 jer,huhu..tapi lagu neh mmg berjaya buat aku ulang2 banyak kali dengar dari semalam sampai pagi nie..ouh!! xleh blah kn aku nie..eleh,ada aku kesah ke?? xpon..hengat aku yg brutal2 nie xreti dengar lagu baik2 camni ke? ada je dalam mp3 tuh lagu nasyid terutamanya edcoustic..aku suka giler lagu2 dorang!!

walaupun taw cik fatini azami akan perli i banyak2 tp xmo dengar xmo dengar..xkesah la dia nk buat bahan i pun..cik fatini azami!! tolong faham perasaan i neh ea..i kan terkena sumpahan perjanjian yang kita buat dulu..buleh x biar i nak bahagia kejap?hehe..~ [6t kalo u da berjaya dpt citer 'Perempuan Berkalung Sorban' jangan lupa kasi i sedut ea..xpon kita berwayang sesama]

thanks giler2 punya aku nak kasi kat hamba Allah yang sudi intro lagu yg giler besh nie kat aku..padahal aku dah pegi mention lagu xleh blah kat dia..hehe,taste sume orang xsama kn3?? kang kalo baca entry nie xpayah nak berkepuk2 rasa bangga pulak..sikit2 sudah..buleh la intro lagu2 lain next tyme!! mana la taw kot2 kena ngan jiwa i..insaf lebih sikit~huu..


p/s: i nak p intro lagu nie kat ayong..mesti dia suka gak!!pastu hari2 buleh pasang kuat2 dalam bilik..muahaha...jahat x i??



No comments:

Post a Comment