JellyPages.com

Wednesday

hanya ilusi.

assalamualaikum..~



awak datang tumpahkan rasa
ceriakan hari dengan kata-kata
buat saya rasa terpinga-pinga

tapi sayang semua tu tak lama
saat ombak sedang kencang dan berlaga
awak pergi tinggalkan saya

saya cuba buka pintu kaca
dengan harapan saya bersedia
tapi tak sangka ia cuma dusta

kala saya tenang dan gembira
kembali semula seorang jejaka
buat saya rasa berbunga

cukuplah untuk semuanya
seperti permainan yang sia-sia
hanya kan  tambah rasa derita

semoga awak akan bahagia
dengan si dia yang bukan saya
cukuplah takdir yang berkata-kata.


*sekeping rindu datang mengganggu.

# didepan mata itu kadang-kadang hanya ilusi semata, terus gagah kawan.


p/s: buat kawan-kawan yang ada paper esok, moga otak terus kental bekerja! fighting! :)

3 comments:

  1. dan kadang2 melepaskan rinD dalam dakapan sujud lebih menusuk dalam haty

    mood dop sabO nk balik DUNGUN..~

    ReplyDelete
  2. vena: setuju dgn pernyataan anda.. :)

    kacang peace: xleh lawan anda lagi.. :p

    ReplyDelete