JellyPages.com

Saturday

Terengganu dan wedding bff.

assalamualaikum..~

 yeay!! alhamdulillah..sampai di bumi Besut jam 5 pagi tadi. thanks to Ayu and her brother, abang Asyran yang telah bergilir-gilir membawa kereta dari Bangi. thanks to Zura yang share aura tidur tanpa henti dekat seat belakang. thanks to McDonald for their super awesome family dinner box. thanks to my mom yang benarkan her daughter jalan jauh-jauh. thanks to people yang concern a lot semalam. and thanks to sape-sape yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung semalam. done. macam ayat orang gila je nak thanks tanpa henti dan bersebab. 

so, kalau dah sanggup secara tiba-tiba travel jauh-jauh cenggini  haruslah mempunyai reason yang kuat bukan. for your information dearest people, i keep counting the days from the first day i heard about this super magnificient news. dup dap dup dap rasanya. 

one of my bestie yang sanggup tadah telinga dengar aku excited membebel all the time, calm me down bila masuk aura sedih sedu, ajak aku jalan-jalan, teman dia dating mahupun pergi cari barang untuk majlis..going to leave her title as 'anak dara' soon. thats why aku datang untuk menyibuk di majlis beliau. seriously ecxited. hingga sanggup menolak ke tepi kenduri bakal kakak-kakak ipar yang berlangsung hari ni. hahaha. overboard.

untuk pengantin perempuan buat Encik Fadhlan Fatah, untuk pengantin lelaki buat Cik Umi Kalsom..semoga Allah memberkati kalian, semoga Allah menghimpunkan seluruh kebaikan ke atas kalian dan semoga Allah menghidupkan cinta kalian hingga ke syurga Jannah. :) selamat pengantin baru.

pada budak-budak kelas yang sanggup turun ke Terengganu macam aku..marilah kita memanfaatkan peluang ini bersungguh-sungguh. jom jalan-jalan!


No comments:

Post a Comment