JellyPages.com

Thursday

congrates adha..~

assalamualaikum..~

dulu..masa melalui 3 bulan tu. aku selalu rasa macam takde life sangat sebab every single minutes tu walau kau nampak aku tergolek tapi otak aku keep on berfikir tanpa henti. apa nak buat, apa nak ajar, apa nak disiapkan and so on. tapi Ya Allah sekarang ni..haish! hampir ke tahap tension sebab takde kerja dan duduk-duduk sahaja. pergi kuliah pun bukannya ada kelas sebab dulu masa sebulan sebelum praktikum dah bekerja kuat. jadi, yang tinggal sekarang cuma perkara-perkara picisan di tepi baldi. eh..apa-apa je la. kerja aku sekarang bukanlah tengok running man citer korea tuh tapi dok buat running sleeping-beauty..erk?.elok-elok aku dah selim sikit boleh back to the bulat yang normal cenggini..huff!

by the way, wanna say congrates dear to my lovely housemate and classmate..adha aqilah for her new born baby blog. ouch! takkan la disebabkan aura aku berbelog jugak kot.*mata pusing-pusing*. hehe. hope you will enjoy writing since i love all your words and writing. :) *if anda baca ini..jangan nak riak dan takkabur sangat ok.*


..never too old to learn, never too late to turn..




No comments:

Post a Comment