JellyPages.com

Saturday

Hyoyeon.SooYoung.Seo Hyun.


assalamualaikum..~~

hey si cantik dan si kacak semua..~~
sape kenal kumpulan HOT korea SNSD?!

xkenal?!
Girls Generation kenal?!
nama lain bagi kumpulan tersebut.

tak kenal jugak?!
sila baca saja entri ni diam-diam. : p

 meet the lovely girl..aww!~~
..SNSD..

 ..hyoyeon..
favourite adik aku no.2
awek chantek ni adalah penari utama SNSD.
muka dia kalau perasan macam Song Hye Kyo.
adik aku kata, dia cute dan lawak.
sebab tu la dia minat.
okey a~nyah!! :D

..SooYoung..
ni pulak favourite adik aku no.4
kaki dia adalah paling chantek dan dia ahli paling tinggi dalam SNSD.
bagi aku, dia comel dan dia sangat pandai buat imitation.
kalau tak percaya cuba search kat youtube.
confirm penat korang gelak golek-golek.

..Seo Hyun..
ni confirm la favourite aku.
maknae SNSD atau bahasa Melayunya paling muda.
bagi aku, dia cantik, pandai jaga diri dan unik.
orang yang paling dia kagumi adalah Ban Ki Moon.
Secretary-General of UN. hoho!~
aku sangat suka rambut dia! HEHE.


ni gambar masa rancangan 'Hello Baby'

kumpulan ni baru buat comeback..tengah meletop dengan lagu 'The Boys'.
chantek mv tuh. cuba tengok kalau tak percaya.



p/s:  hy~un di bahagian sidebar ni adalah Seo Hyun. kalau anda perasan!

No comments:

Post a Comment