JellyPages.com

Wednesday

tya, abot dan roman.


assalamualaikum..~

selamat petang semua si chantek manes dan si pria ganteng !

dah lama rasa tak jiwang..ececeh! lama la sangat kan. actually lepas kena tegur dengan follower setia blog ni iaitu adik aku tya, terus macam segan dah. budak tuh suka bahan aku dengan benda yang aku tulis kat sini.cess! memang nak kena sebat budak ni. padahal aku dah warning, baca je tapi tak boleh tanya atau kata apa-apa.

 itu tak masuk adik bongsu aku, abot. tengah syok-syok aku taip karang selamba badak je dia datang dan baca kuat-kuat. weyh-weyh!! kau boleh tak jaga sikit kelakuan kau tuh abot?! nanti tak nak layan kau macam tuan besar baru kau tahu erti penyesalan kot.  tak pun catu kau dari main game. haha.

haa..cakap pasal game, abot memang la hantu yang kita cari. kalau dia cakap nak main dan kau bagi jawapan tak boleh,  dia akan kacau kau sampai kau bagi dia main apa yang dia nak. dia kalau main game nak menang je selalu. kau tak payah berharap la nak menang. sebab tu dulu adik-adik aku semua tak nak main dengan dia dan sebagai kakak sulung aku la yang akan dia ajak main. cehh!  dia cepat pick up kot bab game tapi kalau kau duduk sebelah dia ajar matematik sumpah rasa nak marah maki dia. 

si budak bertuah, abot dan tya.

alamak! membebel banyak sampai terlupa niat sebenar nak ajak korang dengar lagu satu ni. tak tau baru atau dah lama tapi yang pasti aku baru je dengar kat hotfm. sedap jugak dilayan plus dia ada dua version, slow dengan fast version punya.  lagu ni adalah OST Tihany.

roman - roman ft kilafairy [fast version]

roman - roman ft kilafairy [slow version]


cinta..
usah kau ragu
ia kan selalu menemanimu
biarkan ia bertamu


jOm dengar..~!



p/s: tya and abot!! ayong sayang korang walaupun dah terkutuk kat sini. hehe. sorry, tersengaja! :p

No comments:

Post a Comment