JellyPages.com

Saturday

makan ketam..yummy!!


assalamualaikum..~~

[ihsan cik goOgle]

yummy! yummy!
korang kesah atau tak ~ aku tetap nak cakap
aku dah craving untuk hidupan ini selama satu semester.
kalau pergi pasar hanya mampu tengok je. sob3.
sebab aku tak reti masak ketam. tapi ia sangatlah menggoda.

setelah bersusah-susah dahulu simpan perasaan 
akhirnya semalam aku bersenang-senang dengan ganjarannya.
memang sangat ohsemm dapat makan ketam.

bukan main jauh sampai ke Kuala Perlis kau.
padahal ketam kat pasar dekat rumah pun ada.

cehh..~
banyak cekadak pulak aku nih..
impian aku ditunaikan pun dah cukup bagus.

makanya..
semalam memang makan ketam dengan bersungguh sampai kenyang.
sampai terkepit lidah aku kat kulit dia.
kebas seminit dua pastu aku sambung balik makan.

abah dah senyum-senyum tengok
gamaknya dia bermonolog dalaman
'teruk betul perangai anak aku sorang ni'

memang sangat terBAIK lah semalam.
sotong dengan ikan pon ada.
tapi maaf, aku hanya setia pada ketam.
jadi, adik-adik aku memberi laluan kepada
kakak mereka untuk makan apa yang disukai.
terharu... ~~

disebabkan itu,
aku mampu tidur dengan lenanya.malam tadi..

^^

No comments:

Post a Comment