JellyPages.com

Tuesday

Fullmusik Giveaway


assalamualaikum..~


jom join giveaway dari fullmusik !
dah masuk tahun ke-4 dah.. tahniah!
happy anniversary fullmusik!!~


inilah banner untuk giveaway yang best tuh. 
kenapa aku kata best?!
sila baca entry hingga titik terakhir oke.
hehehe..

meh kita menjawab soalan-soalan exam yang disediakan.

i) sebab kenapa mahu menang hadiah dari fullmusik.

- first and foremost, mestilah sebab aku suka and minat giler kat kamera tuh. comel doe! 

- hadiah itu sangat COOL oke..sangat COOL diulangi !! gila kau nak menangis aku  tengok. aku pernah usha mini kamera camtu dari blog Irine Nadia Marcello. 

- bukan selalu nak menang hadiah macam tu kan. apa salahnya sekali sekala bagi aku menang giveaway camni. hehe. 

p/s:  sorry la kalau sebab-sebab aku bagi ni simple sangat. Bak kata Abang Long Dil dalam KL Gangster, " ayat tu kalau boleh jangan macam drama petang-petang, gua tak leh terima, tak leh blah".

sebenarnya.. aku baru je berhenti guna fullmusik hari tu sebab aku ada letak video. tapi sekarang dah pakai  balik. gila dah banyak lagu baru dalam tuh. baru beberapa bulan je kot aku tinggal. yang penting bahagian lagu korea. terbaek!! sila update lagu korea yang best dan terkini banyak-banyak lagi wahai tuan punya blog. 

cuba tekan sini  nak taw lebih-lebih..


                                        
dikau sungguh ohsemm wahai  kamera!


 berjiwang la sampai terawang-awang ~



tahniah pada yang mampu baca sampai sini. :)


No comments:

Post a Comment