JellyPages.com

Saturday

Selamat Bertunang Syafi !


assalamualaikum..~

hari ni satu lagi catatan akan tertulis. catatan ikatan dua hati yang dalam perjalanan menjadi satu.
okey ! bahasa mudahnya, bertunang.

tahniah untuk Cik Syafiqah Zalahuddin !!

congrates dear..~

Syafi ni budak yang duduk depan aku dalam kelas. 
kitorang tak la rapat  tapi seronok berbual dengan dia.
duduk dengan dia bermakna bersedia untuk gelak.
macam-macam hal akak sorang ni.


sekarang, dia wakil tunggal kelas aku yang dah disarung cincin ber'title'.
kalau cincin biasa tu tak payah nak kira la kan. boleh beli bersepah-sepah kat luar.
dengan ini juga bermakna kemarau panjang dah berakhir.
batch aku hanya ada dua kelas yang belom ada sesiapa bertukar status
sama ada 'tunangan' atau 'suami/isteri orang'.
kelas aku dan kelas ex-roomate aku.
oke..kecoh ! bangga tak tentu pasal.

bytheway,
selamat bergelar tunangan orang Syafi.

No comments:

Post a Comment