JellyPages.com

Friday

meet hijrah..~


sila uji ingatan anda..~
masih ingat entri mengenai budak kecik?!

xhengat?!
sila godek entri lampau sendiri. terima kaseh.

kali ni jom berkenalan dengan budak kecik tersebut.


ini hijrah.
budak kecik banyak perangai.
semalam berguling dekat tong sampah.
sebab?!
aku tak nak amek gambar dia banyak-banyak.
ceh..~

hari ni tercekik gula-gula.
tetiba je padahal takde sape-sape kacau.
huff..

back to the gambar..~
ni masa bawak dia bercuti tengah tahun ni.
yang dia tau keje nak terjun masuk kolam renang.
dalam atau tak belakang kira.
kalau tak bagi confirm satu tempat tuh boleh dengar dia nanges.
balik-balik kitorang gak malu.
so, takde pilihan kena jadi pak turut.
grr..~~



budak kecik dengan mama angkat dia. HAHA.
sikit-sikit cari adik aku yang nih..
disebabkan tak pandai sebut 'angah'
maka, dia panggil adik aku 'a~nyah'
suka suki betol.
aqila tukar jadi 'tya'
abot bertukar jadi 'abok'
nasib aku dia boleh sebut ayong. 

walaupun banyak kerenah buat orang geram
tapi orang dalam rumah aku ni still maintain sayang kat dia.
apa rahsia kau budak kecik..?!!~

^^

No comments:

Post a Comment